Първоначално публикувано от darkmiracle
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Aux - Bluetooth Alfa 147
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщениеЩом консумацията е 60mА при 14V захранващо напрежение, излиза че мощността е 840mW грубо. Тогава ще ти трябва алуминиев радиатор с площ около 12 квадратни сантиметра (има значение какво е положението на радиатора, при вертикално за 1W мощност площта е около 11 кв.см., а при хоризонтално е около 15 кв.см. алуминиева ламарина с дебелина 2 мм.)
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Така, отново съм на тема жужене. Днес открих че отново има жужене, което се променя със промяна на оборотите на колата. До сега не съм го чул защото всички тестове бяха на празен ход. Днес като карах по магистралата го чух. Става все по-силно с увеличаване на оборотите и след 2500 става доста дразнещо.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115HP 2003г.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 190HP 1999г.
Comment
-
Ако захранваш джаджата с батерии има ли го жуженето?
Ако не, пробвай да увеличиш капацитета на изходния кондензатор - този на петте волта.
Ако си правил схемата на Dansguardian, направо на мястото на 10 мF сложи 1000 мF.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 23:11.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от darkmiracle Покажи съобщениеА може ли да ми кажете къде са основните маси по купето. Едната маса е на скоростната кутия, а другите?
Comment
-
Ако смущението идва заради масата, то ползването на галванично развързан (изолиран вход/изход) DC - DC преобразувател може да помогне.
Такъв за печатен монтаж може да се намери тук:
https://store.comet.bg/Catalogue/BLO...IsIm0iOiI2MyJ9
Може да се опита и с ground loop изолатор:
http://carstereo.bg/index.php?cPath=124_126Last edited by ecotronic; d.m.y г., 15:49.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Аз направо ви се възхищавам на ентусиазмът понякога. Колегата си е написал сам отговора, CD с извод за флашка. Иначе според мен той чува искренето на четките на алтернатора, което е доволно дразнещоAlfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
И кое точно е ентусиазиращото? То е ясно, какво чува. Въпросът е откъде прониква смущението.
Вариантите не са толкова много:
1 - През захранването (+12/5V)
Колегата вече пробва по-сериозен филтър на захранващото напрежение и това не помогна.
2 - Електромагнитни смущения.
Щеше да ги има и при работа с батерии.
3 - През aux вход/изход - а от флуктуации по шаси.
Очевидно е последното. А то се елиминира основно с галваничното разделяне на източника на сигнал или на захранването му.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеИ кое точно е ентусиазиращото? То е ясно, какво чува. Въпросът е откъде прониква смущението.
Вариантите не са толкова много:
1 - През захранването (+12/5V)
Колегата вече пробва по-сериозен филтър на захранващото напрежение и това не помогна.
2 - Електромагнитни смущения.
Щеше да ги има и при работа с батерии.
3 - През aux вход/изход - а от флуктуации по шаси.
Очевидно е последното. А то се елиминира основно с галваничното разделяне на източника на сигнал или на захранването му.Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
Comment