Известие

Collapse
No announcement yet.

Aux - Bluetooth Alfa 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от darkmiracle Покажи съобщение
    Ето такава пластина сложих, щото такава имах под ръка. Утре ще замеря температурата след по-продължително ползване, че все пак е на малко тъпо място поставено.
    Идеална е, даже и медна. Площта и е около 14 кв.см., така че ще охлажда добре.
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
      Щом консумацията е 60mА при 14V захранващо напрежение, излиза че мощността е 840mW грубо. Тогава ще ти трябва алуминиев радиатор с площ около 12 квадратни сантиметра (има значение какво е положението на радиатора, при вертикално за 1W мощност площта е около 11 кв.см., а при хоризонтално е около 15 кв.см. алуминиева ламарина с дебелина 2 мм.)
      Разсейваната от регулатора мощност трябва да се смята на базата на пада на напрежение върху него. Т.е при 9V вместо при 14. Или към 540 mW. Не че по-голям радиатор вреди


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Така, отново съм на тема жужене. Днес открих че отново има жужене, което се променя със промяна на оборотите на колата. До сега не съм го чул защото всички тестове бяха на празен ход. Днес като карах по магистралата го чух. Става все по-силно с увеличаване на оборотите и след 2500 става доста дразнещо.
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115HP 2003г.
        Alfa Romeo 166 2.5 V6 190HP 1999г.

        Comment


        • #19
          Ако захранваш джаджата с батерии има ли го жуженето?
          Ако не, пробвай да увеличиш капацитета на изходния кондензатор - този на петте волта.
          Ако си правил схемата на Dansguardian, направо на мястото на 10 мF сложи 1000 мF.
          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 23:11.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Когато е на батерия няма никакви ядове. Ще сменя кондензатора и ще пробвам пак.
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115HP 2003г.
            Alfa Romeo 166 2.5 V6 190HP 1999г.

            Comment


            • #21
              Сложи един L филтър от захранване за комп, дето е като трансформаторче

              Comment


              • #22
                Добавих и кондензатор и проблема остава. Чудя се вече дали да не го направя с една голяма батерия и по накакъв начин да я зареждам.
                Пробвахме го на CD което има USB за флашка и така няма проблем.
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115HP 2003г.
                Alfa Romeo 166 2.5 V6 190HP 1999г.

                Comment


                • #23
                  Според мен проблемът е в масата на колата, иди при някой електричар да погледне масата.
                  Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                  Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                  Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                  Comment


                  • #24
                    А може ли да ми кажете къде са основните маси по купето. Едната маса е на скоростната кутия, а другите?
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115HP 2003г.
                    Alfa Romeo 166 2.5 V6 190HP 1999г.

                    Comment


                    • #25


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от darkmiracle Покажи съобщение
                        А може ли да ми кажете къде са основните маси по купето. Едната маса е на скоростната кутия, а другите?
                        Много ще е трудно да се изччисти този проблем. Какво друго накачено имаш в колата. Свържи захранването с екраниран кабел

                        Comment


                        • #27
                          Ако смущението идва заради масата, то ползването на галванично развързан (изолиран вход/изход) DC - DC преобразувател може да помогне.

                          Такъв за печатен монтаж може да се намери тук:


                          https://store.comet.bg/Catalogue/BLO...IsIm0iOiI2MyJ9


                          Може да се опита и с ground loop изолатор:

                          http://carstereo.bg/index.php?cPath=124_126
                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 15:49.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Аз направо ви се възхищавам на ентусиазмът понякога. Колегата си е написал сам отговора, CD с извод за флашка. Иначе според мен той чува искренето на четките на алтернатора, което е доволно дразнещо
                            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                            Peugeot 508 RXH 02.2013

                            Comment


                            • #29
                              И кое точно е ентусиазиращото? То е ясно, какво чува. Въпросът е откъде прониква смущението.

                              Вариантите не са толкова много:

                              1 - През захранването (+12/5V)

                              Колегата вече пробва по-сериозен филтър на захранващото напрежение и това не помогна.

                              2 - Електромагнитни смущения.

                              Щеше да ги има и при работа с батерии.

                              3 - През aux вход/изход - а от флуктуации по шаси.

                              Очевидно е последното. А то се елиминира основно с галваничното разделяне на източника на сигнал или на захранването му.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                И кое точно е ентусиазиращото? То е ясно, какво чува. Въпросът е откъде прониква смущението.

                                Вариантите не са толкова много:

                                1 - През захранването (+12/5V)

                                Колегата вече пробва по-сериозен филтър на захранващото напрежение и това не помогна.

                                2 - Електромагнитни смущения.

                                Щеше да ги има и при работа с батерии.

                                3 - През aux вход/изход - а от флуктуации по шаси.

                                Очевидно е последното. А то се елиминира основно с галваничното разделяне на източника на сигнал или на захранването му.
                                Не ме разбирай погрешно, аз не съм против познанията и практичните ви съвети за справяне с проблема. Казвам обаче че е ентусиазъм защото както знаем стандартната музика на 147 и 156 си е едно десетилетие назад от хубава и разходите и техническите врътки за прикачане към нея на син зъб са неоснователни и никога няма да дадат резултат като поставянето на нов музикален плейр от среден клас.
                                Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                                Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                                Peugeot 508 RXH 02.2013

                                Comment

                                Working...
                                X